Tisdag

usch vad seg jag är idag, allt går i slow motion känns det som. Springer fortfarande runt i pyjamasen? kl 12.40? dags att svida om och hyggla till sig något kanske.... Disken är diskad, tvätten är tvättad och Wilja är nattad vart hamnar mamman då? -Jo framför datorn!
 
Helgen gick i ett swish på lördagen var jag faktiskt ut på lite roligheter med Anna, det behövdes verkligen! Har liksom inte gjort ett dyft själv utan karl eller barn på evigheter, ibland är det verkligen skönt att bara få vara "Jennifer"
vi åt iallafall på Allstar, hängmörad biff som smälte i munnen(jag älskar tametusan kött) tog något glas vin och en drink innan vi traskade vidare ner till hamnen Sundsvall där det var "sensommar" en typ av festival/konsertkväll med olika artister. Iår var det Veronica Maggio, Style of eye och Maskinen, vi såg dock bara ca 4 låtar av Style of eye innan vi hade ledsnat och dragit tillbaka mot staden.
 
Söndagen fick vi lite nytta gjort, vi gjorde nämligen ordning Wiljas nya säng. Slipning, grundmålning, slipning igen och till sist lackning och JISSES så bra det blev!! Jag är mega nöjd och likaså Wilja som har sovit i sin säng i 2 nätter. Storgurkan♥
 
Igår var vi på Birsta med Elina an sväng, jag och Elina hade inte setts på nästan 5 månader så det fanns mycket att surra om och det är ju kvinnor bra på, surra! Charm fick stå för lunchen och Jennifers kort glödde på slutet av dagen efter alla betalningar! Fy tusan vad ångest jag hade, men inget onödigt! Köpte t.ex. glödlampor för 800kr!!...!!!
 
Anonym
2015-09-02 @ 15:35:31

Tack för en rolig middag/ utgång! ❤️

Jessica
2015-10-07 @ 21:11:29

Vilka bruttor ..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0