dag förvirring

Jag lever i totalt kaos när det gäller veckodagar, är de onsdag? tisdag? Fredag? Det konstiga är att jag alltid vet om det är helg eller inte? Anyway nog om min förvirring och intressanta liv för att berätta något annat ointressant..... 

Jag sov middag idag med wilja, nästan 3 h avverkade vi! Tog en kesomacka nyss och meckade upp den nya sovrums lampan JÄVLAR va snygg den är och shit va god kesomackan var! 

Nu sitter jag mest och väntar på att pardise hotel ska börja så jag kan få skämmas, skämmas att vara både kvinna och medmänniska på denna jord 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0