Back in storstaden

Då var jag tillbaka i Sthlm en sväng igen... Det var faktiskt riktigt jobbigt att lämna min lilla familj vid flygplatsen imorse, det är tur jag har fullt upp på dagarna så jag inte hinner fundera så mycket! Nu har jag precis klämt i mig lite middag och tagit en lång varm dusch, smörjt in mig och tagit på mig pyjamasen - nu är jag strax klar för sängen, jag var trots allt uppe strax innan kl 5 imorse.... Huvudet är tungt nu!

lillkorven som hittade en perfekt låda att borsta gaddarna i.... Inge fel på fantasin
Anonym
2015-05-20 @ 18:38:50

Skulle uppskatta ett inlägg om dig och Robert. Hur ni gör för att hålla ihop i ur och skur :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0