Mitt hjärta

Idag är det faktiskt inte en helt vanlig dag för oss i denna familj. Jag och Robert träffades nämligen för 8 år sedan idag, ja 8år har gått och mycket har vi hunnit med på gott och ont. För 8 år sedan var jag 12 år gammal, Robert var 13 år och vi bodde i sidsjöbacken under vintersäsongen där det "jibbades" som man sa då- alltså åkte skidor! Och där fick vi upp ögonen för varandra, jag från Alnö och han från viforsen(vilket är ett avstånd på ca 4-5mil) vi hade nog aldrig träffats om det inte var för sidsjöbacken.

Idag har vi hunnit med att flytta hemma ifrån, få en underbar liten wilja, köpt två lägenheter varav vi sålt ena, rest, haft super roligt, bytt bilar från "ungdomsbil" till familjebil och inte minst av allt vuxit ihop istället för att växa isär. Vad hade jag varit utan min Robert? Mycket av detta hade inte skett om det inte vore för honom. 

Ikväll firar vi med middag på estreet och några drinkar, wilja får vila tryggt hos farmor under natten så föräldrar bara kan rå om varandra under kvällen!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0