Fullspäckade

Förra veckans schema vart intensivt skulle man kunna säga, något inbokat varje dag och jag var sjukt stressad mentalt! Nu kan jag slappna av liiite och det känns skönt. 

Helgen gick i ett nafs precis som vanligt och imorgon faller vardagen på igen, dock är det ju kortvecka. I lördags var jag, mamma, Emmy och Robert ut och käkade på "taste of india" och jag kan lova att jag brände ur alla tarmsystem i kroppen samt förlorade smaklökarnas funktion..... Åt scampi i någon sås som var het milt sagt! Efter middagen så gick vi kvinnor på bio och såg... Gissa? "50 shades of grey" of course! Vad tyckte fröken då? Jodå, jag har ju bara läst 1a boken och fastnade inte riktigt för den, tyckte filmen var bra MEN överdriven många gånger, lite halv seg och förutsägbar vissa stunder. Jag är ju också lite besviken på skådespelaren som spela Grey, jag hade dock föreställt mig honom som en "kostymprick" men sådant faller inte jag riktigt för... Därför känner jag nog aldrig den där hettan många andra känner för honom och filmen haha!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0