Lediga Måndag

Varför ska det alltid blåsa? Svensk sommar antar jag.... Hatar blåst.
 
Idag är jag iallafall ledig, skönt och väldigt tur eftersom lill loppan är febrig och kinkig igen! Beror förmodligen på sprutan hon fick i torsdags, utslag på den nedre regionen har hon också fått som kunde bli en biverkning av denna spruta. Så synd om henne... klias och har sig. Pappan drog iväg uppåt och innåt i landet imorse för jobb, Wiljas föräldrar är verkligen över hela sverige och jobbar nu. Imorgon börjar jag kl 15.20 och slutar runt 20 blir några turer ner till Sthlm, rätt skönt så under den tiden får loppa vara med farmorn,
 
Nu har jag precis kokat ihop oxrullader med sås och ris, Yummie! Kan vara skönt att ha det gjort så hinner jag käka dessa dagar innan jag drar på jobbet. När Wiljan vaknat ska vi veva ihop en rabarberpaj och ta med oss till svärisarna i em och bjuda på. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0