Nu så

Vad gör jag vaken nu? Har legat vaken sedan kl var 04.20.... Antar att de är alla 1000 tankar jag har i skallen just nu! Vi är nu överflyttade och jisses vilken röra de är i nya lägenheten, det är inte barra barra att flytta inte! Vi hann med en sväng på Birsta igår för att köpa lite nödvändiga ting så som kabellister, kontaktatycken, gardinskenor och andra halv tråkiga saker. 

Idag då? Jo ännu finns det lite saker kvar i andra lägenheten som ska tas över till nya och sedan alla kartonger, lådor och Ikeakassar som skall packas upp och slängas ut... JAG VILL HA ORDNING NU!....Har jag nämt att jag inte har så mycket till tålamod?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0