Men äntligen

efter mycket om och men har vi äntligen tapeter på väg in i vårt hem! Att det ska vara så himla svårt att först välja ut vad man vill ha och sedan få dom levererade och uppsatta.... Detta bekymmer har gnagt i mig länge nu och äntligen är allting löst!
 
Det blev vitrandiga till hall/vardagsrum från Boråstapeter, sedan chockad jag mig själv med en fondvägg till sovrummet(vilket jag ABSOLUT inte skulle ha haha) fondväggen kommer att bli en bred guldrandig tapet med vit bakgrund, resterande väggar i sovrummet kommer bli tapetserade i en vanlig vit slät tapet. Varför vi väljer att tapetsera dessa hela vita väggar istället för att måla dessa är för att vi bor i ett trähus där allt rör på sig hela tiden. Den förra ägaren av lägenheten hade målat lite varstans och allt spricker.... tråkigt men sant med trähus, tapeter spricker inte lika lätt och ihopp om att slippa dessa fula "ärr" väggen får så väljer vi tapeter.
 
Nu sitter jag även och kikar på en ny sänggavel, det måste vi fixa och det lutar åt en helt magisk en! Men det vet inte robert om än, det blir en överrasking tills han kommer hem. Jisses vad glad han ska bli.....Eller så kanske inte! Sänggaveln var slut i lager för tillfället men skulle komma åter i slutet på maj, typsikt då. Billig var den inte heller, typsikt det med. MEEEN det blir nog super duper bra tillsist, det är jag helt säker på!
denna tapet blir alltså i hall/vardagsrum
 
denna som fondvägg i sovrumet
 
Och här är den underbara sänggaveln
 
 
Emmy
2015-04-08 @ 17:48:28
URL: http://www.godistjejen.blogg.se

Men snyggt!! 😃

Zofia Andersson
2015-04-14 @ 14:04:46
URL: http://fialottas.blogg.se/

Kommer nog bli jättefint!! Kul med nytt!

Martin
2016-07-09 @ 00:10:33

Var hittade du sänggaveln?

Elin
2016-07-24 @ 13:13:20

Hej Jennifer,
Minns du var du hittade sänggaveln?
Tack på förhand




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0