Ett ärende eller två

Daga att vakna och kliva upp! Och med det så säger vi godmorgon världen, har ni alla sovit gott? Det har minsann vi, de kan ni hoppa upp och sätta er på!

Wilja sover faktiskt fortfarande och sin säng och jag ligger själv i stora sängen och pillar lite på telefonen och drar mig, sååå skönt. Skulle vilja hitta någon som syr upp bugaboo tillbehör till vagnen typ suffletter, bygel/handtagsskydd..... Vet ni av någon? Å andra sidan fundera jag på att göra det själv för det är egentligen ganska simpelt
Skulle inte tacka nej till detta som frukost.... Men de blir det INTE!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0