JIIIHAAA!!

Nu jävlar är jag på G efter ha legat sjuk sedan i torsdags fy farao va tråkigt de är så nu är jag super taggad äntligen kan jag träna igen, shoppa, klippa och njuta av livet igen utan att behöva snyta mig varannan sekund! lite hosta har jag dock kvar och en liten whiskey röst men vafan de får man ta!

har handlat massa nya saker som jag tänkte att jag skulle visa someday some how!

köpte iaf den bra grejen på birsta igår, me like!

schampoo+balsam+inpackning! för ynka 199:- ord pris 507:-



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0