STOPP!!

sommaren är snart över och strax faller de första snöflingorna ner på gräsmattan....tiden bara rinner iväg och simsalabim är det ett helt nytt år....år 2012.... undra vad de året har att erbjuda......

känns som åren, tiden, månderna springer ifrån mig och jag kämpar för att hinna ikapp anfådd men hinner inte riktigt ända fram! mycket nytt och spännande saker som väntar bara runt hörnet! gäller bara att ha tålamod och försöka hinna med i svängerna!

känner även att jag börjar tappa lusten för saker och ting, vill inte gå på stan bara va hemma och göra precis vad jag vill, känner mig bara lite vilsen i den stora världen! tur att skolan kanske börjar på måndag så man få in lite rutiner igen! ska iaf köpa mig ett gymkort och träna bort mina dagar 4ggr/vecka MINST!!

oj vad de här inlägget lät ledsamt, men de är inte menat så de bara lite funderingar!

emmy
2011-08-20 @ 10:53:57
URL: http://godistjejen.blogg.se/

Ja ibland äre skönt att de bli lite rutiner så man få ordning på livet igen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0