BÄTTRE ÄN DE FLESTA!?

när jag stod i duschen förut så kom jag och tänka på vad mycket jag och robert har och hur bra vi ha det.
  • Jag äger en mopedbil som kostar 150.000:- ny, och Robert äger en fet jävla epa som inte finns att få tag på
  • båda har gott om fickpengar varje månad utan att fråga mamma och pappa, då prata vi inte om något fjuttigt studiebidrag!
  • vi båda har jobb
  • vi har "eget" boende
  • vi har varit utomlands, jag har varit mycket mer utomlands än robert men ändå vi var iväg sist för 3 månader sedan och har börjat kolla på en ny resa
  • vi både reste själva utan föräldrar roberts 2 systrar var med
  • vi har gått igenom nästan allt tillsammans, då menar jag de mesta!
  • vi finna alltid där för varandra
  • vi har en otrolig frihet tack vare att våra föräldrar litar till 1000% på oss
jag känner att jag har så mycket mer än mina kompisar och dom jag känner, jag känner verkligen att jag ligger steget före. Där mina kompisar är nu var jag när jag träffade Robert för 3 år sedan, jag påstår verkligen INTE att jag är super mogen men mognare vill jag påstå att jag är!
Jag har det som alla stora bloggare har så som en bra budget i månaden, fet garderob och dyra saker men jag "flashar" inte runt med dom, jag kanske borde börja så kanske min blogg oxå ligger med på topplistan längst däruppe
systemkameran äger robert och han pyntar upp ALLT han köper kontant, allt från en cheeseburgare till bilar och hus!!
Sofie
2010-07-02 @ 15:20:16

Jag tyckte om din blogg fram till nu. Hur kan du skriva en sådan text? Hör du inte hur du själv låter, du verkar vara alldeles för egenkär!

Anonym
2010-07-03 @ 08:58:19

Jag tycker det är precis lika mycket värt att kunna stoltsera med vad man har I LIVET och hur bra man har det som att man bara klagar .SVENSKA AVUNDSJUKAN vet du -Man får det man vill i livet bara man inte ger upp och den som spar och jobbar han har "




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0