SAMMA GAMMLA VANLIGA

nu är jul över för i år och jag har haft en underbar jul med trevligt sällskap, bra klappar och god mat! tänkte visa er vad jag fick sedan, spännande va?

Idag har jag varit på julrean och plöjt genom alla butiker, blev inga större fynd kom bara hem med en ny väska, schampo och duschtvål.... f

förskyld har jag blivit eller jag låter värre än vad jag mår... har nästan ingen röst och hostar! jobbigt jag blir alltid så här när jag blir förskyld eftersom jag har så trånga luftrör och antagligen förskylningsastma så jag inhalera lite medicin så blir de lättare att andas.

så sjukt bra låt!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0