A LONG TIME AGO

...... jag hade nästan glömt att jag ägde en blogg, det märks även på mitt antal läsare just nu också!! Jag som hade rätt så många läsare per dag förut har nu gått till ca 40 st bara, hahahahaha vilken stjärna till bloggare man är!

om det skulle finnas pris i "sämst bloggare" så skulle jag ha vunnit det flera gånger om nu!

jag kan ju berätta att jag ska till min kära syster snart och bakar kakor till hennes födelsedag imorgon, yes jag är köng på att baka det ni, även jag har dolda talanger!!






det var allt från mig just nu. Wow även jag Jennifer har lyckats tagit ut fingrana i arslet och knäppt HELA 4 ny bilder!!!!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0