LIVE IFRAN THAILAND

....... nast sista kvallen idag da!!! Usch jag gruva mig for att dra hem pa lordag JAG VILL STANNA NAGRA DAGAR TILL!!!

idag ha vi varit pa Jungel Beach och snorklat och bara myst pa!! Sag massa konstiga och fina fiskar. Sen nu ha vi bara varit och atit och snart ar de natti natti..

imorgon ska vi bara ta de lungt, jag ska handla de sista sen ska vi bara packa!!

aja de va allt ifran thailand ikvall
Supermamsen
2009-03-19 @ 19:34:25

VÄLKOMMEN HEM




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0