LEDIG DAG

Hejsan

Idag stannade jag hemma pga av de som hände igår. Så nu sitte jag bara här & väntar på att mamma ska ringa, hon har ringt till en annan skola och hört om jag kan få börja där. Så nu vet ni alla de att jag KANSKE ska byta skola. Idag kommer Robert till mig och sover här för imorrn ska han med mig på skolan ett tag sen ska han på jaktfalken i Birsta och ha gymnastik alltså inte idrott utan riktig gymnastik. Allt jag ha gjort idag är sovit och när jag klev upp så dushade jag sen vart de en ansiktsmask i facet skööönt efteråt man de känns ärligt som ett helt nytt ansikte. Jag andvänder en ansiktsmask från de lyxiga märket Kanebo..




Riktigt gammal bild på mig & Robert men den få duga!!<3<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0