Effektiva lördag

Hej och hallå! har jag hittat tillbaka? njae men lite tjat av några som undrar vart jag tatt vägen så får man offra sig för fridens skull ;)
 
Idag vaknade jag upp med ett huvud som vägde liiiiite mer än i vanliga fall, var ut på galej igår med några kompisar först taco middag sedan drinkar och krog -trevligt värre!
 
Trotsade detta ömma huvud och följde vackert med Robert till birsta för att välja ut klinkers till hallen som skall läggas, ingen lätt djungel detta med renovering. Iallafall så slog vi till på ett svinsnyggt och svindyrt klinkers faktiskt det dyraste på hela jäkla varuhuset men då kan det inte bli annat än bra right? Vi tänkte först snåla men då brann det till i karlns hjärnhalva och plånbok(tur för mig) men han har helt rätt, varför skall man inte köpa det man egentligen vill ha om man har råd? man är ju bara dumsnål.....
 
Nu har Robert åkt till Stöde för att hjälpa en kompis med sin Mustang, jag och Wilja myser hemma så nöjt. Jag har precis hängt en tvätt, satt på en ny tvätt, gjort vinter på altanen, rensat kantareller och förvällt dem och nu har jag nyss vevat ihop en makaronpudding som jag tänkte göra matlådor av. Är jag inte lite effektiv av mig så säg!
Bjuder på en töntig selfie från igår, jag tog faktiskt inga fler bilder på hela kvällen.....
2015-10-01 @ 21:23:41

Hur går det med din kostrådgivare och allt det där? Skriv mer om det :D

Svärmor
2015-10-07 @ 21:09:51

GUd vad fint kort på dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0