Söndag

Min söndag var inte helt på topp kan jag erkänna, det blev en sen och vild lördagsnatt deluxe! Vid ca 15 tiden kunde jag äntligen röra mig som en normal människa utan att hålla på att spy ..... Förjävligt det där! Dock självförvållat.

Mamma kom ut hit vid 13 tiden och drog ut mig i solen och friskluften så jag skulle komma på benen någon gång, tur var nog det! Man är verkligen en färsking på nytt nu igen efter man fick barn. Efter någon timmes surr och solande så gick vi in och lagade käk, fläskfilé med råstekta pärer och kantarellsås.... Mmm! Hela familia var helt slut så wilja somnade kl 19 och vi andra kl 22
Robert & Jag på lördagen 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0