Frukost


Något jag är dålig på är att äta frukost, trots att de är dagens viktigaste mål. Jag väntar heldre till lunch och äter mat då, tror de beror på att jag aldrig gillat varken mackor eller mjölkprodukter... Men imorse gjorde jag en jätte god smoothie som bestod av 
1/2 banan
1 dl yoghurt m. smak av kokos och annanas 
1 dl mjölk 
1 dl hallon

Bland den godaste smoothie jag druckit och berodde nog på den söta yoghurten! Wilja smaskade i sig en portion också
Bästis
2014-10-10 @ 21:47:10

Bjuppa på en sån. Kanske kan komma på
Läm




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0