.........

måste skriva av mig lite!! jag håller på att koka upp just nu...

hur fan kan man sitta och snacka skit bland sina närmaste om sina närmaste?? jag få inte de att gå ihop....Känner att jag hatar dig just nu, du sjönk nått sååååååå fruktansvärt mycket i mina ögon och jag förväntar mig en stor jävla ursäkt av dig! hur fan ha du mage att sitta och säga så?

de här är en bra sak med att ha blogg....en egen blog....där skriver man EXAKT vad man vill om VEM man vill och HUR man vill......
emmy
2011-07-09 @ 20:36:20
URL: http://godistjejen.blogg.se/

nu får du ta å blogga lite jennifer :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0