MIN FÖREBILD

Jag har fått en fråga om vem jag har som förebild i mitt liv, och min förebild är en person som är otroligt glad, positiv och underbar.....
min förebild är:
Jessica Andersson (roberts mamma)
hon förvandlade mig till en helt ny positiv människa när jag träffade henne, hon är så oerhört stark och målmedveten!
Jessica har fått 5 barn de första barnet när hon va 17år precis som min mamma, Jessica blev inte längre en i hennes forna familj utan bestämde sig för att starta sin egen familj tillsammans med Lars (roberts pappa), de bodde i en stuga utan vatten och knappt värme med ett spädbarn, helt utan stöd hem ifrån....
Jessica är den som ger mig ljus när jag ser mörker, jag behöver bara se henne så skänker hon mig ett leende på läpparna! Jag vet att jag kan berätta allt för henne vilket jag gör, för jag vet att hon ska förstå mig eller skänka mig ett hopp om att jag ska lyckas. Hon är den som tror att jag kan lyckas bara jag ha den rätta viljan och den har jag!
jag ska lyckas skapa de livet jag vill från allt från utbildning till hennes son Robert.
Jag kan bara säga en sak och det är du är HELT OTROLIG människa, jag har aldrig tidigare träffat någon som dig!
du är min förebild, of course!! Jag är glad att jag har lärt känna dig
Supermamsen
2010-04-27 @ 13:04:24

Tack underbar du ..Vad glad jag blir det här värmer väldigt mycket .Jag har alltid varit mig själv och som jag alltid säger umgås bara med vänner som du tycker om att vara med och gör bara saker du tycker om i livet -skit i allt som " är värdelöst och trist " då kommer ditt liv bli väldigt berikande och meningsfullt



PÖSS Gumsan"

emmy
2010-05-02 @ 12:36:29
URL: http://godistjejen.blogg.se/

Ja min mamma är bäst!!! :)

Jennifer
2010-05-06 @ 18:22:43
URL: http://jennifer.blogg.se/

har du lagt ner din blogg?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0