LIVE IFRAN THAILAND

Nu ni sitter jag i varma Thailand och halle pa att grillas upp. Jag hoppas ni forstar vad jag skriver fast jag inte ha alla tagenter har.

Flygresan gick bra, inge turbulens utan bara nagra skakningar. Idag har vi bara chekat in och jag har kollar runt lite. Sen har vi varit ner till Karon beach och badat i de 28grader varma vatten. Idag har vadret inte varit det baste men bra for oss eftersom vi inte ska ha sa mycket sol pa oss dom forsta dagarna. Vadret idag har bestatt av en regnskur men sedan uppehall fast monligt. Jag kom nyss tillbaka till hotellt ifran BBQ grillning som vart dagens maltid!! MUMS..  Jag har aven smallt i mig lite goda drinkar(no alcohol) med smak av vattenmelon och kokos, fyyyy fan va gott sager jag bara.

Nu ska jag ga och gora natti natti eftersom jag ska upp 7 imorrn for da ar det frukost. KLockan ar nu 21 har i Thailand de betyder att klockan ar 15 hos er eftersom vi ligger 6 timmar fore er.

Vi hors imorgon
Supermamsen
2009-02-28 @ 18:24:36
URL: http://supermamsen.blogspot.com/

Hej gumsan vi saknar dig redan....

robban
2009-02-28 @ 18:47:32
URL: http://supermamsen.blogspot.com

hoppas du hare gul gumman:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0