SISTA APRIL

idag har har bara varit i skolan och kämpat på som vanligt. Jag hade även världens roligaste idrott idag klasskampen heter de, Då är tjejerna för sig och killarn för sig. Sen dela tjejerna upp sig i 2 lag så möter vi varandra i en massa moment som tex dragkamp, armbrytning men favvo gren är ändå när man sitter på en bom uppe i luften sen så sitter man 2 och 2 och slå varandra med en säck med bollar i. Försten som ramla ner ifrån bomen har förlorat.. Jag menar hur ofta får man faktiskt slå ner en klasskompis med vilje då lärare ser på? jag kan lova att man njute.

Sen efterskolan var jag in på city trafik skola och gjorde min första teori lektion till moppe kortet, bara 2 lektioner kvar nu. Jag har även bokat min "upp körning" så på onsdag till veckan gäller det.

Nu ikväll har jag inte gjort ett dugg bara chillat lite, de vart även lite Chirre och dirre med zofia=)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0