LINUS & DENNIS

Måste bara visa er klassen ''pajas'' Linus!!! i bakgrunden har ni Dennis och han är exakt som Dennis i dom dära filmerna och serierna som gick när jag va liten. han som bara busa med grannen minns inte vad farbron heter.



i bakgrunden i rött har ni Dennis. undra hur många ggr jag ha frågat Linus om han inte ska klippa sig?


här är den dennis'en jag försökte förklara. Han måste ni ju minnas han var en av mina favoriter.
Supermamsen
2008-10-01 @ 13:18:11
URL: http://supermamsen.blogspot.com/

Vad ? Jag trodde det var först en tjej




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0