FREDAG KVÄLL

Hejsan

Nu är det äntligen helg igen då!! Igår va jag till Timrå eller TT(tattar timrå) om man vill kalla hålan för de?.. Min moster ha nyss flytata dit så jag & mamma åkte dit, sedan gick vi på Kina och åt go mat, de fick bli 4 små rätter=)  Sen fick vi hämta upp Robert i Korsta sen åkte vi hemoch sössa. Nu ska jag ringa pappa & se om han är hemma.

kisses on you//Jennifer

Supermamsen
2008-11-29 @ 23:01:47
URL: http://supermamsen.blogspot.com/

Oj vad du ränner och Oj vad du äter gött




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0