rosa

Jaha då var det lördag och jag har inte gjort ett dugg typ bara sutti hemma hoss robert.. elr jo vi åkte ju till coop extra elr vad det heter i nacksta o köpte godis men de är verkligen allt jag ha gjort. Just nu sitte jag & kolla ut genom fönstret jag ser regn droppar på rutan tråkigt eftersom det har varit så fint väder hela dagen..Imorrn är det ju söndag sen så är de ju måndag igen=skola urk. Jag la bara ut den här bilden pga av att jag ville visa er min söta lilla rosa väska som jag ha köpt i sthlm på bianco.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0