Efter mycket jobb

....Så har jag hittat till datorn igen, äntligen lördag! Har jobbat sedan förra söndagen så nu blir det skönt med två dagars ledighet. Är just nu bara hemma med wilja, tänkte faktiskt lägga mig och vila med henne en stund och ta igen förlorad sömn innan det vankas galej ikväll! Ska iväg med Anna till några andra tjejer så det slutar nog med en hemma fest, skoj för det händer inte ofta nuförtiden! 
 
Snart blir min lilla loppa 2 år också, dags att börja fundera ut bakverk till kalaset, dekorationer och presenter... Som tur är, är ju inte wilja läskunnig än så jag kan ju faktiskt dela med mig av några av våra idéer till presenter här. Det största och första priot är faktiskt en surfplatta till henne, ingen billig b-sak utan en riktig som faktiskt orka öppna alla program och som hela familjen sedan kan använda men den blir i huvudsak Wiljas. Sedan tror jag vi bränner till med ett IKEA barnkök som hon älskar(varje gång vi är på ikea ska hon leka med det) dock så vill jag ju göra om köket efter ha sett ett x antal bilder på omgjorda sådana! 
 
Bjuder på lite inspo till barnköket..
 
Orginalet
Omgjorda kök
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0