Hem Ljuva Hem

Landade hemma i måndags kväll igen och denna gång får jag stanna hemma i en hel vecka!! Numer känns det som lyx. Efter två veckor på bortaplan är det perfekt med en liten mellan landning hemma innan det är dags att dra bort en vecka till. 
 
Denna vecka står enbart en sak på schemat: VARA MED WILJA!! tror ni jag har saknat mina lilla loppunge något? OM jag har!
 
Har dock upptäckt något roligt/jobbigt sedan jag kom hem.... Wilja har verkligen sin pappa lindat kring hennes lilla finger, dessa veckor har nog lilla wilja levt loppan och pappan kan onekligen inte säga nej till henne. Tycker att de är roligt och se när Wilja skäller på Robert för att hon inte får som hon vill men samtidigt är det väldigt viktigt att Robert lär sig att säga nej till henne!
En liten loppa♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0