Gårdagens shopping

igår var jag, Wilja och mommen på Birsta och rände. Jag skulle ha en gardinskena, gardiner och lite smått & gott till sovrummet som nu börjar likna ett sovrum! Väntar nu bara på att få dit en sänggavel, fönsterbräda och sängbord sedan är det bara små pyssel kvar. 
 
Hittade en tunika/strandklänning på H&M från ynka 99kr som jag slog till på, jag har så himla dåligt med kläder som faktiskt passar och sitter bra! Allt som jag hade innan graviditeten är lite tajt och det jag köpte efter graviditeten är för stort.... i-landsproblem I know!
Måste bara visa vad fin tapeten blev! Dock får ni ta allt annat i rummet med en nypa salt då inget av det som syns på bilden egentligen ska vara där. Fokusera på tapeten ;)
 
 
Emmy
2015-05-17 @ 20:47:24
URL: http://www.godistjejen.blogg.se

Tapeten va så fin :D jag vill också ha sån tapet ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0