Svettigt Jennifer

Vad tusan har jag gett mig in på?! Igår började jag min matte 2a kurs på distans och denna matte var inte den enklaste upptäckte jag imorse och skulle räkna några tal..... Enbart algebra och ekvationer typ, min absolut svagaste punkt inom matte. Typiskt!

Har nu faktiskt räknat ut 26 tal men kom sedan på att jag måste ha en miniräknare och har jag någon sån? Nix... Den på telefonen är inte tillräcklig heller. 


Emmy
2015-03-18 @ 19:41:01
URL: http://www.godistjejen.blogg.se

Fråga om zandra kan ta en på skolan 😃




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0