Snorstuga

Här hemma är det snor och hoststuga.... Denna årstids nackdel enligt mig! Tur nog har vi sluppit undan febern(thank god!) 

Jag har precis gett lägenheten en rejäl omgång bestående av dammsugare, trasor och diverse rengöringsmedel! Nu är det äntligen skinande rent och fint igen....typ... Annars ska vi bara vara hemma idag, städning, tvättning och pluggning stod på schemat idag och var tvunget att göras. Den trista vardagen med andra ord... MEN idag är det också waffles day! Och givetvis ska även vi mumsa våfflor i diverse smaker sedan.
Bjuder på en halvtaskig bild av mig själv just nu i soffan

Och en söt liten prinsessbild på wimsan❤️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0