Helt slut

är helt död nu i kroppen, funderar verkligen både en och två gånger om jag verkligen bara ännu är 20 år?!! Det känns väl mer som 65+ eller iallafall som jag inbillar mig att det känns att vara så gammal. Snacka om en hel evighet! Ryggen bultar, axlarna är ömma, fötterna värker och knät(som jag skadade) knäpper..... Livet på en pinne just nu, eller kanske en skör tråd.... eller en rostig gammal kedja så känns det!
 
Idag har vi(gissa vad) fortsatt stökat på här hemma, jisses vad jag tjatar ihjäl er om det men det händer ju inte så mycket annat just nu i mitt liv! Vi handlade en ny duschblandare och FYFAN vad dyr dom är! tappade hakan ända ner i betonggolvet så jag fick rulla upp han igen inne på K-rauta, 2600kr för en liten förbannand duschblandare... Gissa vems idé det var att köpa en ny... Ännu en idé Robert fick migrän av! Men är kärringa nöjd är jag nöjd säger han. Jag säger inget om det. Jag tröst köpte honom lite karameller inne på ICA MAXI och vips så hade han glömt alla dyra inköp i bagage på bilen. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0