Bättrings tider

Nu får fröken Lindholm ta och skärpa till sig angående bloggningen! Lovar er en massa inlägg men kommer det några? -Nix! Lovar er bilder men kommer det några? -Nix! Vem ljuger jag för? Jag är urusel bloggare..... Så då var det sagt! 

Jag fyllde ju ett år äldre igår 21 år så än är man ung, än är inte rynkorna och gråhåret där! En massa gäster kom och fina presenter gavs, gammal dam bockar och tackar ännu en gång för sig!

Måste visa er något konstigt gott jag hittade på en mataffär här i Sundsvall (city gross) sparrisbroccoli

Stjälken smakar sparris och toppen broccoli 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0