Bilbingo

Igår lekte jag riktig pensionär deluxe och var på bilbingo, inte ett skit vann vi heller! Inte ett enda korvöre, fasiken!... Wilja var hemma och möspös på med mommen undertiden för jisses vad länge det höll på, tog aldrig slut...

Idag ska jag och wilja iväg och investera i en cykelkorg så vi kan trampa till affären och till farmor och farfar utan att ha 32 ryggsäckar på oss!

Självklart körde jag all in med "duttpenna" 
Zofia
2015-06-04 @ 11:37:38
URL: http://fialottas.blogg.se

Men vad roligt! Vad synd att ni inte vann nåt :)

Emmy
2015-06-04 @ 17:08:36
URL: http://godistjejen.blogg.se

Ja alltså man trodde ju att de va lätt men efter typ sjuttielva spel insåg man att vi inte skulle vinna haha xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0