Lördag

Nu ni börja vårt hem ta form DOCK är det ändå sjukt mycket som återstår!  Igår var vi iväg på Ikea(igen typ varje dag nu) och köpte två garderober en till wilja och en till Robert(ni ska få se min sedan) och för att skruva ihop dessa Ikea möbler krävs 2 vuxna människor med tålamod något som de är brist på här hemma. Vi båda vill bara att allt ska vara klart så vi kan få njuta. 

Efter lite svordomar och svettdroppar så stod garderoberna på plats drygt 1 1/2 timme senare, riktigt bra jobbat av oss! Jag var kartläsare och Robert byggde det var ett teamwork på högnivå.

Idag återstår städning av gamla lägenheten ska faktiskt bli väldigt skönt så man kan släppa den och bara koncentrera oss på den nya. Givetvis ska ni få MASSOR med bilder men.... Jag bloggar nu från telefonen då datorerna ligger nedpackade än. 
Jag och wimsan just nu som morgonmyser



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0