Vart håller jag hus?

....ja de kan man verkligen undra!? Varför uppdatera jag inget? Visst är det irriterande? Sorry guys men jag befinner mig i vår huvudstad Stockholm för er som inte hade en aning om att den heter så. Jag kommer befinna mig här nu veckovis ett tag framöver då jag är på utbildning här. Vad för utbildning tänker jag dock inte avslöja fören jag är klar för det kommer inte att undgå er, I promise!

Saknar dock både wiljan och Robert som är kvar hemma i svallet men som tur är går dagarna fort och jag har mycket att göra. Jag bor på hotell under dessa veckor, Mornington hotel heter de och jag tycker de är helt ok dock har jag det simplaste rummet utan fönster och med en 90 säng men de duger under denna tid. Nog dyrt ändå att bo på hotell under längre tider så man får inte vara så kritisk! Jag har ändå tv, säng, skrivbord, fotölj och ett badrum och jag får en redig och god frukost på morgonen serverad, lyx!

Fint väder bjuder Sthlm på och Goda luncher får jag också



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0