Sååå underbart

Hur skönt är det inte med denna värme som kommit? Det blev ju helt plötsligt 6479 gånger lättare att leva när man kan få lite sol och värme om kinderna! 

Wilja är nu feberfri sedan söndagskvällen och med det får vi en mycket piggare och gladare Lill loppa här hemma❤️ 

Just nu sitter jag ute på altanen i solen i enbart linne och byxor, det steker bra! Sedan ska jag och Robert åka ut på lite ärenden och hämta en ny vagn till loppan, vad de blir för någon får ni se sedan. 

Nu ska jag grillas vidare





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0