Ögonbryn

Jag ligger i en riktig "ögonbryns svacka" tycker bara att dem blir mindre och mindre och fulare och fulare?! Ändå har jag inte noppat om formen på dem på flera år... märkligt! Iallafall så har jag nu länge sneglat på ögonbrynstatuering OJOJ tänker ni men nu syftar jag inte på 90-talets heldragna ögonbrynstatueringar utan 2015 strå(3D) tatuering och det är en viss skilland skulle man kunna säga. Tänk vad skönt att alltid ha dem "målade" och fina, ibland när man är lat så behöver man bara lägga en bas samt bryn så har man en fräsch sminkad look fast det inte är så mycket smink. Ska nog ta och överväga detta både en och två gånger och GIVETVIS gå till någon seriös och diplomerad salong för detta !!
 
Big NONO!
 
Yes please!
 
Bilder tagna från google.se
 
 
Linda
2015-06-20 @ 19:08:29
URL: http://www.nouw.com/LindaLinnros

har bokat tid för taffy ögonbryn, rädd att det ska bli som första bilden bara :O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0