Inget blev som tänkt

Jag hade beställt ett friskt hem imorse när jag vaknade MEN vaknade jag till ett friskt hem?!.... Nix, skulle inte tro va! Wilja låg i 39 graders feber och min hals höll på att driva mig till dumheter...ungefär. Vi har bara degat hemma i soffan till dåliga TV program som rullar på dagarna. Nu har vi precis snurrat ihop en middag och ätit, idag bjöds det på pasta.
 
Jag skulle även ha lite egentid ikväll men så blev ju självklart inte fallet med denna sjukstuga, bättre lycka nästa gång!
 
Jag har ju dock gjort en annan sak nämligen TRÖSTSHOPPAT!!!! En resa betald till Thailand, koh lanta♥ tror ni jag längtar? inge vidare värst va?
Bjuder på en snygg bild där jag kände mig betydligt starkare än vad jag gör idag....psykiskt då alltså



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0