JULKLAPPAR

jag har ju lovat att jag ska visa er vad jag fick i julklapp och jag håller de jag lovar!

1. LDB gold duschkräm och body lotion från Roberts mamma och pappa
2. Birsta City presentkort(5st) från mamma och syrran och Hasse
3. Juicy Couture - Couture(parfym och body lotion) från världens bästa älskling!
4. Nötkräm från Cindy
5. Tårtspade med melodi från ett spel(vi spelade om vissa julklappar)
6. Doftljus från Cindy
7. 2 st parfymer från Robert mamma och pappa
8. Monopol från mamsen
9. Cupcakes örhängen från Zofia

fick denna söta mjukisdress/pyjamas av Emmy(roberts syster)

sedan fick jag mer små grejer som bakhandukar och örngott och sånt...
hoppas ni andra är nöjda med era julklappar! Jag är så glad att jag fick Juicy Couture parfymen av Robert eftersom jag är alldeles för snål att köpa den själv och för motorvärmaren som jag fick av svärfar, de var guld värt så slapp jag lägga ut 1500:- på det!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0