TIGI BED HEAD

Jag skulle vilja ha ALLA produkter från Tigi Bed Head dom är verkligen as bra och lukta vrålgott.. GE MIG säger jag bara här är några produkter som jag inte skulle tacka nej till..

STYLING


bli av med torra toppar och allt frissigt. internetpris ca 200:- + frakt


Parfekt till dig som vill ha platt hår och skyddar håret mot  värme internetpris ca 200:- +frakt


En spray som ger ditt hår en lyxig känsla och återstylar ditt hår internetpris ca 200:- +frakt

SHAMPOO'N


Ett shampoo för dig som har behandlat hår, den ger ditt hår glans och ett luftigt hår internetpris ca 170:- +frakt


de här shampoo't gör håret rakare om man vill ha de, och den tillför MASSOR med fukt internetpris ca 170:- + frakt


Ett nytt shampoo på marknaden som ger ditt hår massor med volym och närning internetpris ca 170:- +frakt

BALSAM


De här balsame't åter uppbygger till håret speciellt för behandlat hår internetpris ca 200:- +frakt


Den här ger glans och tar bort kluvna hårtoppar och allt slitage i ditt hår internetpris ca 200:- +frakt
Syster
2008-11-06 @ 21:25:26

Om jag inte minns helt galet så kan du köpa dessa produkter till ett hyfsat bra pris i Thailand. Jag är inte 100 på att jag sett just TIGI men annars så finns MÅNGA andra bra frisör märken att köpa på deras Boots affärer som är en kedja världen över som säljer just allt inom kroppsvård och smink. Kram Siss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0