Städhelg

Till helgen tänkte vi höststäda här hemma, studsmatta och utelek ska plockas undan, skrot och skräp ska på tippen och fina höstblommor ska planteras utanför dörren.
 
Vi har totalt 3 badrum här hemma, 2 i bruk och ett som ska rivas och bli groventré/tvättstuga allt porslin ska slängas(toa, handfat osv) så vi kan riva upp våtrumsmattan som ligger där och kolla skicket på golvet, det är en fuktskada där idag men vi vet inte hur illa ännu. Måste vi bila ur golvet och gjuta nytt? Räcker det med att ställa in en byggfläkt och låta den stå och torka? Många funderingar.... Vi hoppas på det sistnämnda så sparar vi några tusenlappar för bila ut ett golv är varken gratis eller gjort på en grisblink! Den blivande groventrén kommer inte att bli iordningställd än på något år men det känns som man vill reda ut fuktskadan innan det eventuellt blir värre! Vi har ju trots allt en ny och fin tvättstuga idag, men jag vill ha en större? aldrignöjd.se
 
Oj vilket onödigt inlägg men ibland behövs sådana också, nästa gång ska jag skriva om hur min morgonfrisyr ser ut eller hur lång mina tånaglar max får vara innan jag klipper dem haha! Vi tar en väldigt opassande bild också så blir detta inlägg fullbordat!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0