Nu ligger jag efter.....igen!

Som rubriken lyder! Jag ligger efter i bloggandet men det är inte alltid man hinner(läs prioriterar) men här kommer lite hall förändringar. Ni får blunda för stök och oreda men det blir lätt så när man inte är klar ännu och fått in hallinredningen!
Jag är alltså generös som bjuder på dessa osmickrande bilder från mitt hem!
 
Före, Hallen var vinröd och inget golv endast betongplatta efter inläggning av golvvärme.
 
Efter, Hallen fick bli ljusgrå dock blev både jag och Robert väldigt besviken på färgen då vi tycker den slå i babyblå vilket vi var VÄLDIGT noga att poängtera på Bauhouse att den INTE fick göra?! nu orkar vi inte måla om allt igen, det tog 5 dagar.... 4 strykningar inkl grundfärg.......
 
Golvet har fått ett till lager flytspackel och klinklers ska in i veckan och det är såååååå fint(in love) taklister ska upp och givetvis golvlister efter golvet är inlagt. Nästa projekt nere i hallen är trappen, men hur ska vi göra den? Slipa och lasera vit? jag vill inte ha en helvit trapp eller helt enfärgat jag vill att det gamla i huset ska framhävas!
 
Det charmiga fönstrerna nere i hallen har fått vit lasyr på sig och putsveck försvann furu-känslan!
 
här är då golvet! STOOOOORA plattor med marmor och högblank yta, grymt snyggt!
 
Ska verkligen bli så skönt att få ordning därnere så man kan städa !! hänga upp kläder och få ordning, jag hatar byggkaos!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0