Vad händer nu?

Hej,
 
konstig start att börja ett inlägg med men så får det bli, Hej! Vad tusan gör jag här? Vad tusan händer i mitt liv? Vem bryr sig egentligen?
 
Åren har gått och likaså mitt liv, jag har nu hunnit blivit 23 år gammal, 2-barnsmamma, husägare & kattägare?! Livet snurrar alltså på precis som det bör göra.
 
Den 20 jan 2017 kom ett nytt ansikte in i vår familj, Wendely kom med en raketfart och gjorde givetvis alla i familjen dyng förälskad i henne♥ Wensan som vi kallar henne har nu hunnit fylla 6 mån och är så lik sin pappa att jag ibland nästan inte ser skillnaden på dem....typ....
 
Huset är faktiskt alldeles nytt för oss, vi flyttade nämligen 1a augusti till en stor villa på drygt 360kvm! Ja lugn, allas reaktion har vart -Men vem orkar städa det?! Jo jag... Jag känner redan nu att detta blev så rätt, barnen kan springa i trädgården och mumsa på allt gott som gömmer sig där. Robert finns hemma på gården i hans alldeles egna garage och jag kan kan springa naken och sjunga högt utan att någon ringer och klagar, life!♥
 
Katten har visserligen inte flyttat in än hos oss men snart, jag har iallafall betalt den! Kissen är en hona och ska enligt wilja heta Lisa så varför inte? Lisa passa väl bra, hon är en grå bondkatt och ska hjälpa oss med både fredagsmys samt renhållning av oönskade gäster.
 
Tänken var kaske lite nu med denna blogg att den få bli lite av min/vår dagbok av huset och all renovering/ombyggnad den ska genomgå, det kan vara kul att få blicka bakåt vid ett senare tillfälle och se vad man åstakommit. Vill ni hänga med så be my guest annars vinkar vi lite fint och trevligt hejdå nu och jag önskar dig en trevlig tisdag!
 
 
Bilder får komma vid ett senare tillfälle, seee yaaaa



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0