Saft och märkmaskin

Precis som rubriken lyder så har jag tagit tillfället i akt och kokat hembränt....neeeej! Saft så klart hehe! Detta kok fick se bli med smak av rödvinbär/rabarber & vanilj och den fick bra betyg av familjemedlemmarna! Det var första gången jag kokade helt egen saft från min egen trädgård, jätte kul! 


Nu har jag införskaffat mig en dymo-märkmaskin så jag vet vad det är i alla flaskor och burkar. Tänkte ge mig på att koka mer saft/gelé och kanske lite sylt. Känns så kul när man kan ta grejerna från egen gård och sedan göra godsaker av det! Ett stort plus är att man vet vad tjejerna får i sig i synnerhet wilja, inga e-ämnen! 

Bullmorsan Jennifer - japp det är jag!

Anonym
2017-08-17 @ 12:13:23

Jättebra du tänker på det




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0