Så var det dags

Nu äntligen börja det bli dags att välja färger och form på allt !! Men vad tusan vill man ha när det väl kommer till kritan? Det är inte så lätt som det faktiskt verkar, det finns mycket man tycker är fint men kanske inte som man kan tänka sig att ha hemma. Man måste ju även tänka långsiktigt så man inte väljer en rejäl modefluga och sedan tröttnat på allt inom 6 mån....
 
Jag har iallafall klurat väldigt länge på att göra hallen grå, ljusgrå. Jag är dock väääääldigt rädd att den ska upplevas som babyblå för det vill jag ju absolut inte ha! Ska åka till färghandeln och be dem hjälpa mig blanda iordning en hink tänkte jag. När det kommer till golv är det klinker som gäller nere i hallen och det lutar åt ett marmorgolv ett ljhusgrått med vita marmoreringar i.
 
slänger in lite inspo bilder!
 
alla bilder är tagna från google
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0