Snöat in mig

 Japp ni läste rätt i rubriken, jag har snöat in mig på ett par nya overknee stövlar! Jag har redan 4 olika vanliga overknee stövlar utan klack som jag tok älskar och går i hela hösten/vinter/våren men nu är det dags för den årliga uppdateringen och då blir det med klack! Men vilka?..... Vill ha ett par i svart mocka med lagom hög klack ca 10 cm men inte för smal klack och definitivt rundad tå, inga spetsiga!
 
Festskor, Platform Over Knee Boot, NLY Shoes - NELLY.COM
 
från nelly är dessa
från zalando är dessa
dessa hade vart perfekt, också från zalando men dem är slut.... Har mailat dem så jag hoppas jag får tag på ett par!
 
Sara
2015-10-24 @ 00:22:34

Fast jag tyckte nog att dom övre va jävligt snygga också!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0