Pizzabullar och öronvärk

hejhopp! Dags att uppdatera igen, vad gör vi och vad händer? -Jo jag är faktiskt hemma och kurera mig, var ute och flög i tisdags trots att jag var väääldigt förskyld(vi ska egentligen inte arbeta när vi är väldigt förskylda) men jag mådde bra tyckte jag men rätt vad det var i nedgången så small det till något kolassalt i höger öra och jordens lock befann sig sedan där. Försökte sedan tryckutjämna på marken när vi landat och när jag väl fick upp locket så börja det rinna vätska ur örat, grattis! Jobbade klart mitt pass och åkte till farbro doktor i onsdags och har nu fått pencillin och ska vara hemma resten av veckan..... tröttsamt..... Men!.. Jag tänker prova jobba på söndag ändå!
 
Vad gör man annars när man är hemma? Idag bestämde vi oss, jag och wilja att vi skulle baka pizzabullar! SÅ HIMLA GOTT!!! har inte ätit det på jätte många år så fick ett sug på det. Sedan ikväll ska vi iväg på badhuset, jag får dock sitta på sidan om och kika när de andra plaskar, jag får stå för fika serveringen kanske ;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0