Rituals

Igår när jag åkte hem drog jag en lova igenom tax free;n och gissa om jag kommer handla lite då och då när jag har stopp på Bromma?! Farligt de där... Denna gången belönade jag mig med en liten låda från rituals, magiska produkter! Luktar länge och gott vilket många hudvårdsprodukter inte gör upplever jag.


emmy
2015-05-29 @ 08:14:40
URL: http://www.godistjejen.blogg.se

Älskar rituals 😃

Svar: Håller med! Dom är magiska👌🏼
Pretty Jennifer

Bästis
2015-06-03 @ 11:05:30

Är de bra? Ja har aldrig testat de där märket men många pratar gott om de?😘

Zofia
2015-06-04 @ 11:39:27
URL: http://fialottas.blogg.se

Åh dom luktar asgott! Bromma har faktiskt bra taxfree tycker jag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0