Tisdag, onsdag, torsdag?

Vad är det ens för dag? Jag blir helsnurrig av att vara hemma på dagarna, alla dagar är ju lördag för mig! Allra minst vet jag vad de är för vecka....

Nu har vi precis vaknat till och ligger i storsängen och myser, dock verka wilja somna om tydligen.... Och där somnade hon om!.... Wilja har varit super duktig 2 nötter i rad nu då hon gått och lagt sig kl 20 och ätit välling och sedan sovit non stop till kl 8 på morgonen! Jag hoppas det goda håller i sig men jag hoppas inte på för mycket! Det svänger fort i hockey bruka det sägas.

Idag ska Jennifer åka till polisen och lämna in sig själv... Hehe nee jag ska bara knäppa ett kort och skriva en autograf(dags för nytt pass) sedan ikväll vankas det kalas för(nu ni blir det invecklat) Roberts äldsta syster Zofias Karl Björn! Hängde ni med? Jag tillhör ju  stor familj och fler blir vi :)
Haaaddeee



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Pretty Jennifer

Denna blogg handlar om en 23-årings liv som mamma till 2 töser och allt som hör till med vår vardag, våra utmaningar, utflykter, tips och trix, mitt liv som enbart Jennifer 23 år, kläder, inredning, barnkläder and so on......

RSS 2.0